Planas i Llabrés de Jornets, Sebastià
  Palma, 30-08-1930
  Prev. 29-06-1960
  Def. 25-08-2018
  Li mancaven cinc dies per complir els 88 anys, quan la matinada de dissabte dia 25 d'Agost, sortia cap a la Casa del Pare. Havia nascut a Palma dia 30.08.1930. Acabats els estudis primaris entrà al Seminari per fer els estudis eclesiàstics, que acabà a Salamanca, d'on retornà amb el títol de Llicenciat en Teologia. Fou ordenat prevere el dia de Sant Pere de 1956 i començà l'exercici ministerial en la parròquia del Pont d'Inca, on hi romangué fins el 1960. Acompanyà el ministeri parroquial amb la direcció dels llavors anomenat Secretariat Diocesà d'Ensenyament. De 1960 a 1968 treballà com professor i formador en el Seminari Arxidiocesà de Trujillo (Perú), que aquests anys estava confiat a l'Església Mallorquina. Retornat a Mallorca rebé el nomenament de Vicari en la novella parròquia de Sant Pius X (Palma) i de professor de Religió en el CIDE. L'any 1972 deixà la parròquia i fou nomenat Capellà de l'Asil del Temple, on hi romangué fins el 1975, que començà una llarga estada en la parròquia de Sant Miquel (Palma), que gairebé podríem dir fins a la seva mort. L'any 1976 fou nomenar Secretari particular del Sr. Bisbe, acompanyant-lo també amb el cotxe a tots els llocs que D. Teodor s'havia de fer present. Dia primer de Juliol de 1997 cessava d'aquest càrrec i començava el servei a la Seu com Canonge. Dia 30.08.2005 li arribà la jubilació canònica i seguí col·laborant en tot quant era necessari, tant a la Seu, com en la parròquia de Sant Miquel. L'any 1999 fou nomenat Capellà de la Delegació Balear de la S.O.M. de Malta i posava el seu temps disponible a disposició de l'hospital de la Creu Roja i de la clínica Rotger. Tira tira els anys s'anaven fent feixucs i les forces mancabant, per aquesta raó passà a la Residència de sant Pere i sant Bernat. L'any 2017 obsequià als amics amb la publicació “Miradas de Jesús”, ja que aquesta mirada de Jesús l'havia captivat a ell i havia estat la força de son ministeri pastoral.