Vivern i Jaume, Juli Antoni
  Palma, 23-11-1962
  Prev. 09-01-1994
  Def. 04-04-2018
  Feia pocs dies que, joiós, havia manifestat la bona disposició per donar una mà a l'Arxiprestat des Pla davant la nova situació que havia sorgit en les parròquies de Costitx i Sencelles. Precisament el no fer-se present a la celebració acordada, fou la causa de trobar-lo a casa, patint l'íctus que l'ha portat a la tomba. Mn. Juli, com era conegut, havia nascut a Palma dia 23.11.1962. Acabats els estudis en el Col·legi de Sant Francesc de Palma, començà la carrera de Dret en la nostra Universitat, però mentre anava avançant en aquests estudis, més se sentia atret per la vida de pregària i per la vida contemplativa. Aquest motiu el dugué a tocar a les portes del Monestir de Montserrat, però quan arribà l'hora de decidir o per a la vida monàstica o per la vida sacerdotal en el món, decidí deixar el Monestir i incardinar-se, el 19.06.1993, a la nostra Església diocesana, per ser-hi ordenat prevere dia 09.01.1994. La seva vida pastoral començà a la parròquia de Son Ferriol, fins que en el mes de desembre del mateix 1994, va passar com Administrador de la parròquia de Santa Maria de l'Assumpció, mentre anava ajudant en la Delegació d'Ensenyament i aportant el seu bon saber fer en la Biblioteca Diocesana. Sense deixar aquestes activitats tècniques administratives rebé el nomenament de Vicari en la parròquia de Sant Alonso Rodríguez (21.06.1996), càrrec que desenvolupà fins al mes de juliol de 2012, que se li obrí un nou camp d'apostolat per atendre la vicaria de les parròquies de Sant Sebastià i Beat Ramon Llull. Aquestes eren les activitat pastorals que anava atenent Mn. Juli quan fou convidat al nou treball que acabava de començar. Dia 8 de març havia participat en el recés de Quaresma que els preveres tenguérem a Pina i als pocs dies va córrer la notícia de la malaltia, acabant els seus dies dia 04.04.2018.