18 de febrer de 2019. Sant Eladi de Toledo, sant Francesc Regis Clet, sant Joan-Pere Néel. Email Intranet

18 de febrer de 2019   Comunicat dels Missioners dels Sagrats Cors sobre el cessament de la seva presència al Santuari de Lluc        18 de febrer de 2019   En referència a la decisió dels MMSSCC de retornar la cura del Santuari de Lluc a la Diòcesi de Mallorca        18 de febrer de 2019   El Col·legi Santa Maria reflexiona sobre la Pau        14 de febrer de 2019   16 joves es decideixen a dedicar les seves vacances a missions!        13 de febrer de 2019   El bisbe de Mallorca visita el CESAG

El Col·legi Santa Maria reflexiona sobre la Pau
Els alumnes del Col·legi Santa Maria han celebrat el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau d'una forma especial.
   18-02-2019
Demana a tota l'Església de Mallorca que acompanyi aquest temps de reflexió amb la pregària.

18-02-2019
El passat 3 de gener el Consell General dels Missioners dels Sagrats Cors va prendre la decisió de lliurar l'Administració del Santuari de Lluc a la Diòcesi de Mallorca.
   14-02-2019
16 joves es decideixen a dedicar les seves vacances a missions!
El Gabinet de Pastoral del Col·legis Diocesans ofereix als alumnes majors de 18 anys i professors de les seves escoles la possibilitat d'anar a fer una experiència d'un estiu missioner.
  Més notícies

DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
“Ús del Youcat per a la preparació de classes” a càrrec de l’hna. Margarita Rafael, RP (Formació permanent de Religió Catòlica al CEP de Palma). 17:00 a 20:00.
PASTORAL DE LA SALUT - HOSPITALITAT DE LOURDES
Formació per a voluntaris: “No les tengáis miedo”. A les 18 h al Seminari Major.
RÀDIO MARIA
Rosari retransmès des del convent de les Germanes de la Caritat de Santa Maria. A les 19 h.

19-02-2019
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Xerrada formativa: “El sagrament del baptisme”, a càrrec de Mn. Ricardo Ramos. A les 19:30 h al Saló Social.
PRESENTACIÓ LLIBRE
Presentació del llibre Esencia. Diseño de espacios educativos, de Siro López. A la Capella del Seminari Nou a les 19 h.

20-02-2019
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
“Aproximación al liderazgo ignaciano: Instrumentos para llevar a la vida professional y social la espiritualidad de Ignacio de Loyola”, a càrrec de Felio Bauzà. A les 20 h, exposició i col·loqui amb el conferenciant.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Curs bíblic a càrrec de Mn. Francesc Ramis Darder. A les 20:30 h.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Curs bíblic a càrrec de Mn. Francesc Ramis Darder. A les 20:30 h.
PARRÒQUIA SANT ALONSO RODRÍGUEZ
Curs d’iniciació a la lectura de la Bíblia a càrrec del diaca Carles Foz. A les 20 h.

21-02-2019
ARXIPRESTAT DES PLA
Reunió de capellans de l’arxiprestat a les 10:30 h a Monti-sion.
PARRÒQUIA SANT JOSEP OBRER
Curs de formació bíblica a càrrec de Mn. Alfred Miralles. A les 19:30 h.
BASÍLICA DE SANT MIQUEL
Conferències bíbliques a càrrec de Mn. Teodor Suau. “De què et serveixen les teves caritats? La crisi de fe quan estimar cansa”. A les 19:30 h.

22-02-2019
PREGÀRIA A L’ESTIL DE TAIZÉ
Organitzada per la Creu de l’Amor sense Límits. A l’Església de Sant Antoniet a les 20:30 h. Assaig de cants a les 19 h.
FESTES DE LA BEATA FRANCINAINA CIRER
A les 20 h, a la casa de Cultura de Can Garau, presentació del llibre “L’ofrena floral, 50 anys de tradició”, de Jordi Llabrés Sans. A continuació, visita a l’exposició dedicada a la colla gegantera de la Tia Xiroia.

23-02-2019
SERVEI DE CANT LITÚRGIC
Trobada amb els animadors de cant i organistes de les parròquies. A les 10 h al Seminari Nou.
MONESTIR DE SANTA CLARA
V Cicle de litúrgia eucarística i cant coral. A les 18 h, eucaristia amb la participació del Cor de Pares i Mares de la UIB. A continuació, breu concert.
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
I Festival Internacional d’Orgue Santa Creu 2019. Concert de Ferruccio Bartoletti (Itàlia). A les 19:45 h.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Cinefòrum per a nins: “David y Goliat”. A les 17 h al Saló Social.
FESTES DE LA BEATA FRANCINAINA CIRER
Jornada a favor dels projectes solidaris de les Germanes de la Caritat. A les 11 h, a la plaça, sortida de la marxa solidària Sencelles-Caseta de la Beata. A les 19:30 h, missa de catequesi, amb la participació dels alumnes de l’Escola de Música de Teresa Ripoll i l’orquestra de l’Escola de Música de Binissalem.

24-02-2019
EXERCICIS ESPIRITUALS
Per a preveres i diaques. Del 24 de febrer a l’1 de març a la Casa d’Espiritualitat de la Puresa a Valldemossa. Dirigits pel bisbe emèrit de San Sebastián, Mons. Juan Maria Uriarte.
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
Festa del Sant Crist. Missa amb polifonia a càrrec de la Quinta Justa. A les 11 h.
FESTES DE LA BEATA FRANCINAINA CIRER
A les 18 h, a l’església parroquial, concert a càrrec de Marala Trio.

25-02-2019
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Xerrada formativa: “El Rosario desde la humanidad de María”, a càrrec de Climent Garau. A les 19:30 h al Saló Social.
RÀDIO MARIA
Missa retransmesa des de la Parròquia de Son Sardina a les 10 h.
FESTES DE LA BEATA FRANCINAINA CIRER
A les 15:30 h, en el convent de la Caritat, jornada de treball per preparar les “galetes de la Tia Xiroia”.

MULTIMÈDIA

Ramon Llull, 700 anys de missió Delegació de Pastoral per a l'Ecologia i Cura de la Creació"Mirall de pau": Dia Escolar de la No-Violència i la Pau"Diàleg, col·laboració i coneixement mutu"Cant litúrgic "Moguda amb Jesús"
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església