23 de novembre de 2017. Sant Climent I papa, sant Columbà, santa Lucrècia. Email Intranet

21 de novembre de 2017   Més de 3.000 persones assistiran a la presa de possessió del bisbe sebastià taltavull a la catedral de mallorca        20 de novembre de 2017   Presentació del catàleg de l'exposició "ramon llull, 700 anys de missió"        20 de novembre de 2017   Omella agraeix al bisbe sebastià la seva ajuda al capdavant de la arxidiòcesi de barcelona        20 de novembre de 2017   Reflexió sobre la misericòrdia        17 de novembre de 2017   "fer-los sentir el calor de l'amor"

MÉS DE 3.000 PERSONES ASSISTIRAN A LA PRESA DE POSSESSIÓ DEL BISBE SEBASTIÀ TALTAVULL A LA CATEDRAL DE MALLORCA
El proper dissabte 25 de novembre a les 11 h tendrà lloc a la Seu la presa de possessió del Bisbe Sebastià Taltavull i Anglada com nou bisbe de Mallorca.
   REFLEXIÓ SOBRE LA MISERICÒRDIA
Els diaques i candidats al diaconat reberen una formació sobre la misericòrdia a càrrec de Sor Margalida Oliver Colom, FFM.

OMELLA AGRAEIX AL BISBE SEBASTIÀ LA SEVA AJUDA AL CAPDAVANT DE LA ARXIDIÒCESI DE BARCELONA
El bisbe Sebastià Taltavull ha servit durant més de vuit anys a l'Església arxidiocesana de Barcelona.
   PRESENTACIÓ DEL CATÀLEG DE L'EXPOSICIÓ "RAMON LLULL, 700 ANYS DE MISSIÓ"
La trobada comptarà amb la intervenció del bisbe Sebastià Taltavull; Francesc Miralles i el lul·lista i comissari de l'exposició, Jordi Gayà.
  Més notícies

23-11-2017
CAPELLA MALLORQUINA
Concert polifònic a l’Església de Sant Antoniet. A les 19 h.
PRESENTACIÓ CATÀLEG
Presentació del catàleg de l’exposició Ramon Llull, 700 anys de missió. Intervendran Mons. Sebastià Taltavull, Mons. Jordi Gayà i el Sr. Francesc Miralles. A les 19:30 h al Caixafòrum Palma.

24-11-2017
BASÍLICA DE SANT FRANCESC
Triduum en honor del beat Ramon Llull. A les 19:15 h, exercici del tríduum. A continuació, celebració de l’Eucaristia. Dies 24, 25 i 26 de novembre. Predicarà Mn. Antoni Dols Salas.
CREU DE L’AMOR SENSE LÍMITS
Pregària a l’estil de Taizé. A les 20:30 h a l’església de Sant Antoniet.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Cine-fòrum: Dos días, una noche, de Jean Pierre i Luc Dardenne. A les 19 h, presentació, projecció i col·loqui.
PRESENTACIÓ LLIBRE
Presentació del llibre "Ramon Llull: intèrpret de Déu", de Joan Andreu Alcina, publicat per Edicions de la Seu. A les 19:30 h a la llibreria Quart Creixent (Rubí, 5 - Palma).

25-11-2017
PRESA DE POSSESSIÓ
Presa de possessió de Mons. Sebastià Taltavull Anglada com a bisbe de Mallorca. A les 11 h a la Catedral de Mallorca.

26-11-2017
PARRÒQUIA DE SANTA EULÀLIA
Concert d'orgue en honor de Santa Cecília a càrrec de Mn. Bartomeu Veny. Obres de Buxtehude, Bach, Mendelssohn, Veny i Bédard. A les 19:45 h.

27-11-2017
BEAT RAMON LLULL
Patró del CETEM i ISUCIR.
BASÍLICA DE SANT FRANCESC
Festa del Beat Ramon Llull. Missa estacional presidida pel bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull a les 19:30 h
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs de formació permanent del professorat de Religió: “El llenguatge de la bellesa aplicat a la Seu”, a càrrec de Mn. Joan Bauzà. Al CEP d’Inca de 17 a 20 h.
RÀDIO MARIA
Santa Missa retransmesa des del convent de Germanes de la Caritat de Sencelles. A les 10 h.

29-11-2017
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació “Lectura contemplativa sobre Sant Marc”. A les 18 h a les Germanes de la Caritat de Vilafranca A les 20 h a la rectoria de Petra.
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Comissió de Centres d’Església. Casa de l’Església a les 18 h.

30-11-2017
VII JORNADES D’ESTUDIS HISTÒRICS DE LA SEU DE MALLORCA
Amb el títol: “La Seu de Mallorca. De la Guerra Civil al Concili Vaticà II (1936-1965). Dies 30 de novembre i 1 de desembre.
SANTUARI DE LLUC
Trobada dels preveres de Mallorca amb el bisbe Sebastià. Salve a les 13:15 h i taula compartida.

MULTIMÈDIA

Les relacions, el sentit i la vinculació de les Càritas Parroquials i DiocesanaEl Col·legi el Temple, guardonat al SIMO educacióEl Vuit de la SeuRestauració del Sant Crist del Cementiri de MuroVocationGo: Prega per un seminarista!
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església
Delegació de Pastoral Juvenil    Delegació de Pastoral Caritativa i Social    Delegació de Pastoral del Turisme i Pastoral de la Carretera
Delegació de Pastoral de la Salut   Delegació de Missions  Delegació de Família i Vida   Seminari Diocesà de Mallorca    Taller de Restauració