18 de novembre de 2017. Dedicació de les basíliques de sant Pere i de sant Pau, sant Ot de Cluny, santa Filipina Duchesne. Email Intranet

17 de novembre de 2017   "fer-los sentir el calor de l'amor"        17 de novembre de 2017   Moscari celebra els 50 anys d'ordenació sacerdotal del seu rector mn. joan parets        17 de novembre de 2017   L'associació amics del camí de santiago, premi popular 2017        16 de novembre de 2017   "les relacions, el sentit i la vinculació de les càritas parroquials i diocesana"        14 de novembre de 2017   Dia 19 de novembre se celebra la i jornada mundial dels pobres

MOSCARI CELEBRA ELS 50 ANYS D'ORDENACIÓ SACERDOTAL DEL SEU RECTOR MN. JOAN PARETS
El poble de Moscari ha celebrat una especial Missa d'acció de gràcies per celebrar els 50 anys d'ordenació sacerdotal del seu rector Mn. Joan Parets i Serra.
   "FER-LOS SENTIR EL CALOR DE L'AMOR"
Article setmanal del bisbe Sebastià Taltavull i Anglada.

L'ASSOCIACIÓ AMICS DEL CAMÍ DE SANTIAGO, PREMI POPULAR 2017
Els premiats d'aquest any són LADAT, Joan Mir, Associació Amics del Camí de Santiago, "Àngels sense ales" i José Carlos Llop.
   "LES RELACIONS, EL SENTIT I LA VINCULACIÓ DE LES CÀRITAS PARROQUIALS I DIOCESANA"
el bisbe Sebastià Taltavull i el secretari general de Càritas Espanyola, Sebastián Mora varen oferir un espai de diàleg sobre el tema proposat per Càritas.
  Més notícies

18-11-2017
DELEGACIÓ PASTORAL DE LA SALUT
Formació per a voluntaris: “El duelo y el sufrimiento por la pérdida”. A càrrec de Margarita Covas Bosch. De 10 a 13 h a l’aula de formació de l’Hospital Son Llàtzer.
TELÈFON DE L'ESPERANÇA
Nit de dansa benèfica amb motiu del 30 aniversari del Telèfon de l'Esperança, a càrrec de l'escola de dansa Sant Jaume. A les 19 h al Teatre Principal.

19-11-2017
ESGLÉSIA DE LA MISSIÓ
Novena en honor de la Verge Immaculada de la Medalla Miraculosa del 19 al 27 de novembre a les 18 h. Predicada pel P. Óscar Muñoz Ruiz, CM.
JORNADA MUNDIAL DELS POBRES
“No estimem només de paraula, sinó amb obres”

20-11-2017
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs de formació permanent del professorat de Religió: “El llenguatge de la bellesa aplicat a la Seu”, a càrrec de Mn. Joan Bauzà. Al CEP de Palma de 17 a 20 h.
RÀDIO MARIA
Sant Rosari retransmès des de la Comunitat Trinitària Missionera. A les 9:25 h.

21-11-2017
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Curs bàsic de formació bíblica a càrrec de Mn. Francesc Ramis Darder. De 20:30 a 21:20 h a la Parròquia Santa Catalina Thomàs. Obert a tothom.
ARXIPRESTAT DE PONENT
Reunió a la Parròquia de Calvià. A les 21 h.
MISSIONERS DELS SAGRATS CORS
Taller sobre la lectura bíblica del seu fundador. Primera part: “Una vocació com la d’Abraham: Deixau fer a Déu” i “Una experiència com la de Moisès: El nom i el foc”. De 16 a 18 h a la Sala Rwanda (C/ de la Pau, 1A - Palma).

22-11-2017
BASÍLICA DE SANT FRANCESC
Celebracions en honor del beat Ramon Llull. Concert d’orgue a càrrec d’Arnau Reynés. A les 20 h.
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació “Lectura contemplativa sobre Sant Marc”. A les 18 h a les Germanes de la Caritat de Vilafranca A les 20 h a la rectoria de Petra.
UNITAT PASTORAL D’ANDRATX
Evangeli i vida. Estudi de l’Evangeli estil Pradosià. A les 21 h a la Rectoria d’Andratx.
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs de formació permanent del professorat de Religió: “El llenguatge de la bellesa aplicat a la Seu”, a càrrec de Mn. Joan Bauzà. Al CEP de Manacor de 17 a 20 h.

23-11-2017
CAPELLA MALLORQUINA
Concert polifònic a l’Església de Sant Antoniet. A les 19 h.
PRESENTACIÓ CATÀLEG
Presentació del catàleg de l’exposició Ramon Llull, 700 anys de missió. Intervendran Mons. Sebastià Taltavull, Mons. Jordi Gayà i el Sr. Francesc Miralles. A les 19:30 h al Caixafòrum Palma.

24-11-2017
BASÍLICA DE SANT FRANCESC
Triduum en honor del beat Ramon Llull. A les 19:15 h, exercici del tríduum. A continuació, celebració de l’Eucaristia. Dies 24, 25 i 26 de novembre. Predicarà Mn. Antoni Dols Salas.
CREU DE L’AMOR SENSE LÍMITS
Pregària a l’estil de Taizé. A les 20:30 h a l’església de Sant Antoniet.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Cine-fòrum: Dos días, una noche, de Jean Pierre i Luc Dardenne. A les 19 h, presentació, projecció i col·loqui.
PRESENTACIÓ LLIBRE
Presentació del llibre "Ramon Llull: intèrpret de Déu", de Joan Andreu Alcina, publicat per Edicions de la Seu. A les 19:30 h a la llibreria Quart Creixent (Rubí, 5 - Palma).

25-11-2017
PRESA DE POSSESSIÓ
Presa de possessió de Mons. Sebastià Taltavull Anglada com a bisbe de Mallorca. A les 11 h a la Catedral de Mallorca.

MULTIMÈDIA

Les relacions, el sentit i la vinculació de les Càritas Parroquials i DiocesanaCàritas Espanyola presenta la seva Memòria 2016Càritas obre una ludoteca a la barriada de Cala MajorDia de l'Església Diocesana: "Amb tu, som una gran família"Vols ser voluntari de Càritas?
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església
Delegació de Pastoral Juvenil    Delegació de Pastoral Caritativa i Social    Delegació de Pastoral del Turisme i Pastoral de la Carretera
Delegació de Pastoral de la Salut   Delegació de Missions  Delegació de Família i Vida   Seminari Diocesà de Mallorca    Taller de Restauració