23 de setembre de 2018. Sant Pius de Pietrelcina, sants Zacaries i Elisabet, sant Linus papa,. Email Intranet

21-09-2018
EL BISBE DE MALLORCA PARTICIPA AL II CONGRÉS INTERNACIONAL DE CATEQUESI DE ROMA
Organitzat pel Pontifici Consell per a la Promoció de la Nova Evangelització.
   21-09-2018
INAUGURACIÓ DE CURS DELS CARMELITES SEGLARS DE MALLORCA
Presidí l'Eucaristia Mn. Joan Darder.

19-09-2018
50 ANYS DE PRESÈNCIA DE LES FRANCISCANES FILLES DE LA MISERICÒRDIA A LA PERLA - CALLAO
La Congregació de Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren aquest mes de setembre 50 anys d'activa presència en el districte peruà de la Perla - Callao, situat a la capital del país.
   19-09-2018
NOMENAMENTS ECLESIÀSTICS
El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, ha signat els nomenaments eclesiàstics següents:
  Més notícies

23-09-2018
CONVENT DE PETRA
A les 11:30 h, eucaristia d'acció de gràcies pels 49 anys de presència franciscana a Petra, presidida pel Ministre Provincial OFM, Juan Carlos Moya Ovejero.

24-09-2018
PASTORAL PENITENCIÀRIA
Dia de la Mare de Déu de la Mercè, patrona d’institucions penitenciàries.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Santa Missa en honor de la Mercè presidida pel bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull. A les 18:30 h.

25-09-2018
CASAL PETIT
Taula rodona "Bones pràctiques amb la trata". Acabarà amb un concert del grup Cap·pela. A les 19 h al Caixa Fòrum Palma.

26-09-2018
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Comissió de Centres d’Església. A les 18 h a la Casa de l’Església.

28-09-2018
ARXIPRESTAT DES PLA
Inici de curs a Consolació a les 21 h.
PARRÒQUIA DE SANT NICOLAU
Conferència a càrrec d’Ajuda a l’Església Necessitada (AIN) per testimoniar les necessitats de l’Església a diversos països i la tasca que la Fundació hi realitza. Missa a les 18:30 h i testimoni a les 19:30 h.

29-09-2018
PASTORAL PENITENCIÀRIA
Trobada i missa a la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat com a final de la Setmana de Pastoral Penitenciària.
MUSEU DIOCESÀ
Taller familiar sobre la Peça del Temps “Exaltació de l’Orde Mercedari”: “Descobrim l’orde mercedari”. Per a nins de 6 a 10 anys. A les 11 h.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Concert solidari a favor d’Obra Mercedària a càrrec de Klau d’Amics. A les 19:30 h.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
PARRÒQUIA DE SANT MIQUEL (PALMA)
Solemne eucaristia en honor de Sant Miquel presidida per Mons. Lluc Riera. A les 19 h.
PARRÒQUIA DE BADIES
Conferència a càrrec d’Ajuda a l’Església Necessitada (AIN) per testimoniar les necessitats de l’Església a diversos països i la tasca que la Fundació hi realitza. Després de la missa de les 18 h.
PARRÒQUIA DE LLUCMAJOR
Festa en honor de sant Miquel, patró del poble. A les 19 h, ball dels cavallets cotoners i, a les 19:30 h, eucaristia.

30-09-2018
RÀDIO MARIA
Santa Missa retransmesa des de la Parròquia del Sagrat Cor de Palma. A les 20 h.
PARRÒQUIA DE SANT MIQUEL
Confirmacions presidides per Mn. Antoni Vera. A les 19 h.

MULTIMÈDIA

Programa Mosaic (16 de setembre de 2018)Programa Església Notícia (16 de setembre de 2018)Programa Mosaic (9 de setembre de 2018)Sacerdots d'arreu del món a MallorcaQuè són els ploms eclesiàstics?Lluc, quilòmetre zero del Camí de Santiago

Conferencia Mar Romera: "Educación emocional y emocionante""La identitat pastoral de l'educador cristià"600 professors de les escoles diocesanes comencen el curs amb una trobada de formacióTelèfon de l'Esperança: "Dona paraula al dolor"Nova vida per al Monestir de Bellpuig d'ArtàVisita de D. Sebastià als campaments d'estiu de Mallorca
+ vídeos