HOME HISTÒRIAADMINISTRADORGUIAPUBLICACIONSLITÚRGIASALA DE PREMSA HORARIS DE MISSA

27 d'abril de 2017. Sant Simeó de Jerusalem, sant Pol·lió, Sant Pere Ermengol. Email Intranet

27 d'abril de 2017   Peregrinació diocesana a lourdes        26 d'abril de 2017   Totes les famílies a lluc!        26 d'abril de 2017   Mons. sebastià taltavull a sineu: “siguem bons evangelistes com sant marc”        25 d'abril de 2017   Concert solidari “flores de paz” per a madagascar        25 d'abril de 2017   Trobada del bisbe sebastià amb els capellans secularitzats

PEREGRINACIÓ DIOCESANA A LOURDES
Més informació i reserves: 971 21 31 00 – 647 569 245
   MONS. SEBASTIÀ TALTAVULL A SINEU: “SIGUEM BONS EVANGELISTES COM SANT MARC”
Va coincidir amb l’homenatge al canonge Joan Rotger i Niell Querol, amb motiu del setantè aniversari del seu nomenament com a Fill Il·lustre de la vila.

TOTES LES FAMÍLIES A LLUC!
Si compliu 25 o 50 anys de casats, ho volem celebrar amb vosaltres.
   CONCERT SOLIDARI “FLORES DE PAZ” PER A MADAGASCAR
El proper 28 d’abril de 2017 a les 20,30 al Saló d’Actes del Col·legi Sant Francesc de Palma i dia 29 d’abril a les 20,30 a la Parròquia Sant Bartomeu de Sóller.
  Més notícies

27-04-2017
PARRÒQUIA DE SANT MIQUEL
Conferència a càrrec de Mn. Teodor Suau: “La dificultat de reconèixer els propis errors”. A les 19:30 h.

28-04-2017
PREGÀRIA A L’ESTIL DE TAIZÉ
Amb la Creu de l’Amor Sense Límits. A les 20:30 h a l’Església de Sant Antoniet de Palma.
CONCERT SOLIDARI
“Flores de paz”, a càrrec de Pustinia Quartet. A benefici de Malaria 40, per ajudar a la infància de Madagascar. A les 20:30 h a la Sala d’Actes del Col·legi Sant Francesc de Palma.
MUSEU DIOCESÀ DE MALLORCA
Inauguració de l'exposició "Apòcrifs. El Diocesà il·lustrat". A les 19 h.

29-04-2017
PASTORAL UNIVERSITÀRIA
Pregar amb l’Evangeli: Escola de pregària. A les 18 h a l’Església de Sant Antoniet.
CONCERT SOLIDARI
“Flores de paz”, a càrrec de Pustinia Quartet. A benefici dels vitralls del temple i de Malaria 40, per ajudar a la infància de Madagascar. A les 20:30 h a la Parròquia de Sóller.
MONESTIR DE SANTA CLARA
III Cicle de litúrgia i Cant Coral. Eucaristia presidida per Mn. Llorenç Sastre i acompanyada per la Coral Juvenil de Sant Josep Obrer. A les 18 h al Monestir de Santa Clara.

01-05-2017
X SETMANA INTERNACIONAL D’ORGUE ANTONI MARTORELL
Concert d’orgue a càrrec de Katherine Dienes-Williams (Anglaterra). A les 20:30 h a la Basílica de Sant Francesc.
RÀDIO MARIA
Santa Missa retransmesa des de l'Església dels Sagrats Cors de Palma (C/ Sant Gaietà). A les 10 h.

02-05-2017
X SETMANA INTERNACIONAL D’ORGUE ANTONI MARTORELL
Concert d’orgue a càrrec d’Alessandro Bianchi (Itàlia). A les 20:30 h a la Basílica de Sant Francesc.

03-05-2017
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Junts per l’esport VIII: Activitat per a alumnes de 6è de Primària. Organitzat per la Comissió de Centres d’Església. Al Santuari de Lluc.
X SETMANA INTERNACIONAL D’ORGUE ANTONI MARTORELL
Concert d’orgue a càrrec de Bartomeu Manresa i Banda Municipal de Música de Palma. A les 20:30 h a la Basílica de Sant Francesc.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Tridu en honor de Sant Pere Nolasc. Dies 3, 4 i 5 de maig. A les 17:30 h, hora santa per les vocacions. A les 18 h, rés del Sant Rosari. A les 18:30 h, Santa Missa.

04-05-2017
X SETMANA INTERNACIONAL D’ORGUE ANTONI MARTORELL
Concert d’orgue a càrrec de Hans Leitner (Alemanya). A les 20:30 h a la Basílica de Sant Francesc.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Cinefòrum dirigit pel P. Norberto Alcover, SJ i el P. Miquel Garau, SJ. “Las hores”, d’Stephen Daldry (2003). De 18 a 22 h.
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
A les 17 h, recorregut artístic per la parròquia a càrrec de D. Marià Carbonell, historiador de l'art.
COL·LEGI LA IMMACULADA
75 aniversari de l'escola. A les 18 h, missa a la Parròquia del Terreno.

"Resucitado", una història de fe i resurrecció
Analitzam, amb experts en crítica cinematogràfica, la pel·lícula "Resucitado", de Kevin Reynolds
 Professió simple de Sor Sara Supinska
Sor Sara ha rebut de mans del celebrant el vel, els llibres de la Litúrgia de les Hores i de la Regla i Constitucions i el roquet.
 La labor de la Iglesia
Xtantos que necesitan tantos
 Celebració de la Missa Crismal 2017
Presidida pel bisbe Administrador Apostòlic de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull.
MOSAIC 16 abril 2017
 Rafel Prohens: 70 anys de prevere
Coneixem la història del prevere Rafel Prohens Monserrat.
 ¿Invertir en vocaciones nativas?
¿Quieres luchar por la justicia? ¿Te gustaría combatir la pobreza?
 Què saps dels ous de Pasqua?
Ens acostam a l'Església de la Mercè per descobrir la història dels Ous de Pasqua.
Església Notícia 9 abril 2017
 La Verge "trobada" de Sant Llorenç des Cardassar
També coneguda com Santa Maria de Bellver, la Verge "trobada" custodiada a la Parròquia de Sant Llorenç des Cardassar és una autèntica joia.

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església
Delegació de Pastoral Juvenil    Delegació de Pastoral Caritativa i Social    Delegació de Pastoral del Turisme i Pastoral de la Carretera
Delegació de Pastoral de la Salut   Delegació de Missions  Delegació de Família i Vida   Seminari Diocesà de Mallorca    Taller de Restauració
  Telèfons Adreces electròniques