20 de gener de 2019. Sant Fabià papa, sant Sebastià, sant Eutimi. Email Intranet

18 de gener de 2019   Sant Antoni beneeix els animals        17 de gener de 2019   Catòlics, ortodoxos i protestants començaran divendres la Setmana d'Oració per la Unitat dels Cristians        15 de gener de 2019   El Col·legi Santa Magdalena Sofia compleix 50 anys de vida        14 de gener de 2019   Família en missió evangelitzadora        14 de gener de 2019   Comencen les trobades de formació per a catequistes

18-01-2019
Sant Antoni beneeix els animals
Es tracta d'una de les festes més tradicionals de l'illa.
   17-01-2019
L'acte central de la setmana és la celebració interconfessional que tendrà lloc diumenge 20 de gener a les 17 hores a la Seu de Mallorca.

15-01-2019
El Col·legi Santa Magdalena Sofia compleix 50 anys de vida
Ho han celebrat amb un homenatge al Pare Manuel Haro Martínez, conegut com el Padre Manolo.
   14-01-2019
Comencen les trobades de formació per a catequistes
Estan orientades a catequistes d'iniciació cristiana i aquells que es volen iniciar en la pràctica dels oratoris.
  Més notícies

20-01-2019
SANT SEBASTIÀ
Patró de Palma. Missa a la Seu a les 10:30 h. Onomàstica del bisbe de Mallorca.
SETMANA D’ORACIÓ PER LA UNITAT DELS CRISTIANS
Celebració interconfessional amb la participació de totes les esglésies cristianes presents a Mallorca. Presideix el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull. A les 17 h.

21-01-2019
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
“Evangelis i Currículum” a càrrec de l’hna. Margarita Rafael, RP (Formació permanent de Religió Catòlica al CEP d’Inca). 17:00 a 20:00.
RÀDIO MARIA
Vespres retransmeses des del convent de les Serventes de Jesús. A les 19:30 h.
SETMANA D’ORACIÓ PER LA UNITAT DELS CRISTIANS
Celebració de l’església romanesa ortodoxa al temple de la Concepció. A les 19 h.

22-01-2019
PASTORAL UNIVERSITÀRIA
Conferència: “Quin era l’atractiu de les primeres comunitats cristianes?”, a càrrec del Dr. Francesc Ramis Darder. A les 19 h a sa Riera. Activitat gratuïta amb inscripció: 628226106.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Conferència formativa per a laics a la Mercè a càrrec del P. Ignacio Conesa. A les 19:30 h.
SETMANA D’ORACIÓ PER LA UNITAT DELS CRISTIANS
Celebració de l’església romanesa grecocatòlica al temple de Sant Elm de Palma. Participa l’església ucraïnesa catòlica oriental. A les 19 h.

23-01-2019
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
“Evangelis i Currículum” a càrrec de l’hna. Margarita Rafael, RP (Formació permanent de Religió Catòlica al CEP de Manacor). 17:00 a 20:00.
CONFER MALLORCA
Taller de dansa contemplativa a càrrec de Sor Margalida Oliver, FFM. Al Col·legi la Salle a les 18:30 h.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Curs bíblic a càrrec de Mn. Francesc Ramis Darder. A les 20:30 h.
SETMANA D’ORACIÓ PER LA UNITAT DELS CRISTIANS
Celebració de la Paraula a la Parròquia Anglicana. A les 19 h.

24-01-2019
VICARIA EPISCOPAL PER A L’EDUCACIÓ
Reunió de l’equip de Pastoral dels Col·legis Diocesans. Al Col·legi Sant Antoni Abat a les 9:15 h.
ARXIPRESTAT PLA-NORD
Reunió de capellans de l’arxiprestat. A les 10:30 h a Monti-sion.
PARRÒQUIA SANT JOSEP OBRER
Curs de formació bíblica a càrrec de Mn. Alfred Miralles. A les 19:30 h.
BASÍLICA DE SANT MIQUEL
Conferències bíbliques a càrrec de Mn. Teodor Suau. “Fill del somriure i del silenci: La promesa de Déu s’obre camí en la història quotidiana”. A les 19:30 h.
PARRÒQUIA SANTA EULÀLIA
Els Pares de l’Església llegeixen l’Evangeli de Sant Lluc. A càrrec de Mn. Antoni J. Dols. A les 17:30 h.
SETMANA D’ORACIÓ PER LA UNITAT DELS CRISTIANS
Celebració de les esglésies sueca i noruega, evangèliques luteranes (Avda. Joan Miró, 113B). A les 19 h.

25-01-2019
CURSET PREMATRIMONIAL
Inici del curset personalitzat organitzat per la Parròquia de Sant Josep Obrer. A les 20:30 h als locals parroquials. Més informació: 649522076.
PREGÀRIA A L’ESTIL DE TAIZÉ
Organitzada per la Creu de l’Amor sense Límits. A l’Església de Sant Antoniet a les 20:30 h. Assaig de cants a les 19 h.
SETMANA D’ORACIÓ PER LA UNITAT DELS CRISTIANS
Els religiosos i religioses de Mallorca s’uneixen als germans religiosos d’altres esglésies cristianes, demanant el do de la unitat. Eucaristia a les 18:30 h al Monestir de Santa Magdalena.

26-01-2019
MONESTIR DE SANTA CLARA
V Cicle de litúrgia eucarística i cant coral. A les 18 h, eucaristia amb la participació de la Coral de Porreres. A continuació, breu concert.

ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Cinefòrum per a nins: “Jesús, el Hijo de Dios”. A les 17 h.
FORMACIÓ CATEQUISTES
Trobada de formació per a catequistes de prebaptismals de l'Arxiprestat de Pla-Nord. Bloc I: "L’itinerari prebaptismal". D’11 a 13 h al Puig de Santa Magdalena d’Inca.

27-01-2019
INFÀNCIA MISSIONERA
Jornada i col·lecta de la Infància Missionera.
CURSET PREMATRIMONIAL
Als locals parroquials de la Parròquia de Sant Josep Obrer de Palma. A les 18 h.
PARRÒQUIA DE COSTITX
Centenari de la mort de Margalida Cativa. A les 10:30 h, concentració de les carrosses davant l’església. Ofrena floral. A les 12 h, missa solemne oficiada pel bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull.

MULTIMÈDIA

Centenari del naixement de Bernat Vidal i TomàsElements tradicionals vinculats a la festa de Sant Sebastià a PollençaSetmana d'Oració per la Unitat dels Cristians 2019Vols passar les teves vacances a missions?"Entre dues abraçades" Curs de cuina organitzat per Càritas Mallorca
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església