HOME HISTÒRIAADMINISTRADORGUIAPUBLICACIONSLITÚRGIASALA DE PREMSA HORARIS DE MISSA

24 de gener de 2017. Sant Francesc de Sales, sant Felicià, sant Bàbiles. Email Intranet

24 de gener de 2017   Missatge del sant pare francesc per a la 51a jornada mundial de les comunicacions socials 2017        23 de gener de 2017   430 entitats denuncien la passivitat de la ue davant l'onada de fred polar que està afectant als refugiats a grècia i els balcans        23 de gener de 2017   PollenÇa celebra un any més la festa de sant sebastià, copatró del poble        20 de gener de 2017   Homilia de la festivitat de sant sebastià, patró de la ciutat de palma a la catedral de mallorca        19 de gener de 2017   La cúria felicita el bisbe sebastià en el dia de la seva onomàstica

VIDEO DEL PAPA
Los cristianos al servicio de la humanidad
Església Notícia 15 gener 2017
MOSAIC 15 gener 2017
MEMÒRIA 2016 MOSIAC
Església Notícia 8 gener 2017

24-01-2017
ARXIPRESTAT DE PONENT
Reunió a Puigpunyent a les 20 h.
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Setmana d’Oració per la Unitat dels Cristians. Celebració de les esglésies catòliques orientals d’Ucraïna i Romania, en el temple de Santa Fe. A les 20 h.

25-01-2017
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Seminari de formació permanent del professorat de Religió al CEP de Manacor: “Els universos simbòlics presents a la Bíblia”, a càrrec de Mn. Joan Bauzà. De 17 a 20 h.
UNITAT PASTORAL ANDRATX
“Mano Amiga”. Acompanyar i compartir la vivència del dol. Reunió a les 17 h a la Rectoria Andratx. A les 21 h, estudi de l’Evangeli a l’estil pradosià.
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Setmana d’Oració per la Unitat dels Cristians. Celebració dels religiosos i religioses de Mallorca al temple del Monestir de Santa Magdalena. A les 18:30 h.

26-01-2017
VICARIA EPISCOPAL PER A L’EDUCACIÓ
Reunió de l’equip de pastoral dels col·legis diocesans al CC Bisbe Verger.
PARRÒQUIA DE SANT MIQUEL
Conferència a càrrec de Mn. Teodor Suau: “Conflicte i confrontació”. A les 19:30 h.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Cinefòrum “Justicia y fe”. Projecció de la pel·lícula Solas, de Benito Zambrano. De 19 a 22 h. Dirigeix el P. Norberto Alcover, SJ.

27-01-2017
ARXIPRESTAT DES PLA
Programa de formació: “La distribució de la Paraula en cicles. El temps litúrgic. Les rúbriques segons el temps”. A les 21 h a Pina.
PREGÀRIA A L’ESTIL DE TAIZÉ
Amb la Creu de l’Amor Sense Límits. A les 20:30 h a l’Església de Sant Antoniet de Palma.
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs: “Interioritat a la classe de Religió” a càrrec d’Isabel Gómez Villalba. De 17 a 20 h al Seminari Nou.

28-01-2017
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs: “Interioritat a la classe de Religió” a càrrec d’Isabel Gómez Villalba. De 9:30 a 13:30 i de 16 a 19 h al Seminari Nou.
MONESTIR DE SANTA CLARA
III Cicle de litúrgia i cant coral. Eucaristia i breu concert a càrrec de la Coral de Pares i Mares de la UIB. A les 18 h.
PASTORAL UNIVERSITÀRIA
Pregar amb l’Evangeli. Predica Mn. Francesc Ramis. A l’Església de Sant Antoniet de 18 a 19 h.
CASA D’ESPIRITUALITAT SON BONO
Recés “Liturgia y evangelio: “La epifania de la Iglesia”. De 18 a 20:30 h.

29-01-2017
PARRÒQUIA DE CAMPOS
Missa d’acció de gràcies per l’aprovació de les virtuts heroiques de Sor Maria Rafela del Sagrat Cor. A les 10 h a la Parròquia.
PARRÒQUIA DE COSTITX
Festa en honor de la Venerable Margalida Cativa. Processó i missa presidida per Mn. Pere Fiol. Estrena de l’Himne “Margalida de Costitx” (lletra: Pere Orpí; música: Francesc Batle, TOR). A les 11:30 h.

30-01-2017
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Seminari de formació permanent del professorat de Religió al CEP de Palma: “Els universos simbòlics presents a la Bíblia”, a càrrec de Mn. Joan Bauzà. De 17 a 20 h.

31-01-2017
PASTORAL UNIVERSITÀRIA
Pregar amb l’Evangeli: Escola de pregària. A les 18 h a l’Església de Sant Antoniet.
TELÈFON DE L’ESPERANÇA
Taula rodona: “Plantando cara a la vida”. Hi participen el Dr. Enrique Benito, Rosa de Arquer i Sion Bennàssar. A les 19 h al Club Diario de Mallorca.

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església
Delegació de Pastoral Juvenil    Delegació de Pastoral Caritativa i Social    Delegació de Pastoral del Turisme i Pastoral de la Carretera
Delegació de Pastoral de la Salut   Delegació de Missions  Delegació de Família i Vida   Seminari Diocesà de Mallorca    Taller de Restauració
  Telèfons Adreces electròniques