HOME HISTÒRIAGUIAPUBLICACIONSLITÚRGIASALA DE PREMSA HORARIS DE MISSA

11 de desembre de 2016. Sant Damas papa, sant Daniel Estilita, santa Maravillas de Jesús. Email Intranet

CONFERÈNCIA
Conferència Teodor Suau: Presentació del nou material per a la Lectio Divina
Església Notícia 4 desembre 2016
Església Notícia 27 novembre 2016
Església Notícia 20 novembre 2016
MOSAIC 20 novembre 2016

11-12-2016
HOSPITALITAT DE LOURDES
Santa Missa en commemoració de Ntra. Sra. de Lourdes a la Cripta de la Parròquia de Sant Sebastià de Palma. 20 h.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Vespres d’Advent. A partir de les 17:30 h, exposició del Santíssim, cant de vespres i missa.

12-12-2016
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Seminari de formació permanent del professorat de Religió al CEP de Palma: “La intel·ligència emocional i l’educació”, a càrrec del P. Pere Ribot, TOR. De 17 a 20 h.
RÀDIO MARIA
Sant Rosari retransmès des del convent de les Franciscanes Filles de la Misericòrdia de Bunyola. A les 9:25 h.
MERCADET SOLIDARI
Del 12 al 18 de desembre a l’església dels Caputxins, mercadet solidari en benefici de l’obra social Pa de Sant Antoni, de 10 a 13 h i de 17 a 20 h.
DELEGACIÓ DE PASTORAL DE LA SALUT
Curs de formació espiritual per a voluntaris a càrrec de la Gna. María Luisa Díaz-Arias, RP: “La creación es obra de Dios: Ayer, hoy y siempre”. A les 18 h al Seminari Major.
ESGLÉSIA DE LES CARMELITES DESCALCES
Tridu en honor de Sant Joan de la Creu. Dies 12, 13 i 14 de desembre. A les 18 h, rosari i exercici del tridu. A les 18:30 h, missa. Predicarà Mn. Ricardo Ramos.

13-12-2016
VIDA CREIXENT
Comissió diocesana a les 10:30 h a la Casa de l’Església.
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació oberta: “Càritas”. A les 20 h a Consolació de Sant Joan.

14-12-2016
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Seminari de formació permanent del professorat de Religió al CEP de Manacor: “La intel·ligència emocional i l’educació”, a càrrec del P. Pere Ribot, TOR. De 17 a 20 h.
DELEGACIÓ DE PASTORAL DE LA SALUT
Trobades d’oració: “Preparant Nadal”. A les 18 h a la Capella del Seminari Major.
UNITAT PASTORAL ANDRATX
“Mano Amiga”. Acompanyar i compartir la vivència del dol. Reunió a les 17 h a la Rectoria Andratx. A les 21 h, estudi de l’Evangeli a l’estil pradosià.
ADORACIÓ EUCARÍSTICA
Organitzada per l’Adoració Nocturna a la Residència Sacerdotal. A les 18 h.
PARRÒQUIA IMMACULAT COR DE MARIA
Festival nadalenc dels nins de catequesi. A les 18 h.

15-12-2016
ARXIPRESTAT DE LLEVANT
Reunió a les 10:30 h.
PARRÒQUIA SANT FERRAN
Curset impartit pel P. Jordi Llompart, TOR: “Conocer y vivir los valores: Valores que fomentan la interioridad”. A les 18:30 h a la Parròquia de Sant Ferran (Platja de Palma).

16-12-2016
COL·LEGI LLAÜT
Curs d’orientació familiar: Amor Matrimonial 1: “El hogar, burbuja de felicidad”. A les 21 h al Col·legi Llaüt.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Trobada nadalenca internacional, organitzada per Càritas i “Pueblos Unidos”. A les 20:30 h.
ESGLÉSIA DELS CAPUTXINS
Novena del Divino Niño, de 16 al 24 de desembre, amb Eucaristia. A les 20 h.
PARRÒQUIA DE LLUCMAJOR
Projecció i cinemafòrum de la pel·lícula Llena de gracia. A les 20 h.
PARRÒQUIA DE SON FERRIOL
Concert nadalenc a càrrec de la coral de la Llar de Majors. A les 18 h.
PREGÀRIA D'ADVENT
Pregària d'Advent a l'estil de Taizé. A les 20:30 h a la Parròquia de Santa Maria la Major (Inca).

17-12-2016
PARRÒQUIA D’ALARÓ
Concert de Nadal de s’Orfeó d’Alaró a les 21 h.
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
Recés de preparació de Nadal. D’11 a 13:30 h a la Cripta.
PARRÒQUIA D'ALARÓ
10è aniversari dels "Matins de l'orgue". Concert: Els quatre organistes i homenatge a Gerhard Grenzing. A les 11:30 h.
MEGM
Celebració de la "Llum de Nadal", organitzada pel Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca. A les 10 h a la Parròquia de Son Ferriol.

18-12-2016
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
Adoració Eucarística: Advent. A les 11:45 h.
PARRÒQUIA DE BINISSALEM
Les corals de Binissalem canten “La posada de la núvia”, de Llorenç Moyà, musicat per Baltasar Bibiloni. A les 20 h a la Parròquia.
PARRÒQUIA DE SANT SEBASTIÀ
Concert solidari de piano, pessebre vivent i nadales a la parròquia. Amb la participació d'alumnes del Col·legi Santa Magdalena Sofia.
PARRÒQUIA DE SON FERRIOL
Concert nadalenc a càrrec de l'Escola de Música Soldofà. A les 11:30 h.

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església
Delegació de Pastoral Juvenil    Delegació de Pastoral Caritativa i Social    Delegació de Pastoral del Turisme i Pastoral de la Carretera
Delegació de Pastoral de la Salut   Delegació de Missions  Delegació de Família i Vida   Seminari Diocesà de Mallorca    Taller de Restauració
  Telèfons Adreces electròniques