HOME HISTÒRIAADMINISTRADORGUIAPUBLICACIONSLITÚRGIASALA DE PREMSA HORARIS DE MISSA

28 de mar de 2017. Sant Esteve Harding, sant Hilarió, sant Josep-Sebastià Pelczar. Email Intranet

28 de març de 2017   Càritas mallorca convida a la reobertura de la botiga solidària de santa maria        27 de març de 2017   Campanya de recollida de crespells per als reclusos de la presó de palma        27 de març de 2017   50 aniversari d’ordenació sacerdotal a porreres        27 de març de 2017   Presentat el llibre sobre "l'orgue de santa maria la major" d'inca        27 de març de 2017   La creu processional de porreres, la peÇa del temps de quaresma al museu diocesà de mallorca

CÀRITAS MALLORCA CONVIDA A LA REOBERTURA DE LA BOTIGA SOLIDÀRIA DE SANTA MARIA
La botiga solidària de santa maria forma part d’una xarxa de 10 botigues que càritas mallorca té en marxa per tal de donar alternatives i recolzar la reinserció laboral.
   LA CREU PROCESSIONAL DE PORRERES, LA PEÇA DEL TEMPS DE QUARESMA AL MUSEU DIOCESÀ DE MALLORCA
Des del passat dilluns 13 de març i fins al proper 7 d\'abril, la creu processional de porreres ocupa un lloc destacat al museu diocesà de mallorca, i s’erigeix com la “peça del temps de quaresma”.

"LA JUSTÍCIA QUE BROLLA DE LA FE"
Jornada sobre migració i refugi a mallorca.
   CAMPANYA DE RECOLLIDA DE CRESPELLS PER ALS RECLUSOS DE LA PRESÓ DE PALMA
El secretariat diocesà de pastoral penitenciària organitza, un any més, una campanya de recollida de crespells.
  Més notícies

28-03-2017
ESGLÉSIA DELS SOCORS
Xerrades quaresmals: “El Dios de Jesús i cómo oraba Jesús”. A càrrec del P. José Luis Ovejero, OSA. A les 19:30 h.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Conferències quaresmals a càrrec del P. Gregori Mateu, TOR: “Com viure la fe”. A les 20 h.

29-03-2017
ESGLÉSIA DELS SOCORS
Xerrades quaresmals: “El perdón de Dios”. A càrrec del P. José Luis Ovejero, OSA. A les 19:30 h.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Conferències quaresmals a càrrec del P. Gregori Mateu, TOR: “Espiritualitat del cor”. A les 20 h.
PALAU EPISCOPAL
Reunió dels tres bisbes de les Illes a les 10:30 h al Palau Episcopal.
CONFRARIES DE MANACOR
Xerrada/formació amb les confraries de Setmana Santa de Manacor, a càrrec de Mons. Sebastià Taltavull. A les 20 h.

30-03-2017
ESGLÉSIA DELS SOCORS
Xerrades quaresmals: “El Jueves Santo: Lavatorio de pies y Eucaristía”. A càrrec del P. José Luis Ovejero, OSA. A les 19:30 h.
PARRÒQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
Conferències quaresmals a càrrec del P. Gregori Mateu, TOR: “Maria, pelegrina de la fe”. A les 20 h.
PARRÒQUIA DE POLLENÇA
Xerrada a càrrec de Mn. Joan Femenia: "Formació dels Evangelis". Als locals parroquials a les 20 h.

31-03-2017
PREGÀRIA A L’ESTIL DE TAIZÉ
Amb la Creu de l’Amor Sense Límits. A les 20:30 h a l’Església de Sant Antoniet de Palma.
PARRÒQUIA DE LLUCMAJOR
Projecció de la pel·lícula “Jesús, el maestro”. A les 20:30 h.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
Viacrucis solemne amb motiu de l’Any de Crist Redemptor. Es demana que els assistents duguin un ciri. A les 19 h.
ESGLÉSIA DELS SOCORS
Xerrades quaresmals: “Santo Viacrucis”. A càrrec del P. José Luis Ovejero, OSA. A les 19:30 h.

01-04-2017
ESGLÉSIA DELS CAPUTXINS
Concert de marxes processionals amb la Joventut d’Inca. A les 18 h.

02-04-2017
VIACRUCIS
Viacrucis amb els cristians de totes les parròquies de l’Arxiprestat des Pla. A les 17 h a Pina.
LECTURA DRAMATITZADA
Toni Gomila representa “Blai Bonet. Setmana Santa 80 i el memorial”. Entrada lliure. Reserves bonet@fundaciocasamuseu.cat. A l’Església del Roser de Santanyí a les 20 h.
CORAL SANT JAUME
Concert de música sacra. A les 19:30 h a la Parròquia de Sant Miquel.

03-04-2017
ESGLÉSIA DELS CAPUTXINS
Exposició d’estendards de les confraries de Palma. Del 3 al 7 d’abril. Inauguració dia 3 a les 20 h.

04-04-2017
VIDA CREIXENT
Comissió Diocesana. A les 10:30 h a la Casa de l’Església.
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació oberta: “Resurrecció avui”. A les 21 h a Consolació.
ESGLÉSIA DE LA MERCÈ
III Concert solidari de marxes processionals. Recollida de llet i oli. A les 20 h.

VIDEO DEL PAPA
Ayudar a los cristianos perseguidos
Reunió Consell - Bisbat sobre patrimoni
Església Notícia 26 març 2017