25 de febrer de 2018. Sant Nèstor, sant Cèsar, santa Waldburgis. Email Intranet

23 de febrer de 2018   El seminari i el col·legi sant pere celebren la festa de la càtedra de sant pere        21 de febrer de 2018   Les franciscanes celebren la professió temporal de la germana elizabeth mumbi         21 de febrer de 2018   Benedicció de les icones realitzades al taller d'iconografia sant bernat de la real        19 de febrer de 2018   Pregària de l'escolania de lluc al camp de concentració de dachau        19 de febrer de 2018   La crisi socioambiental, eix de la jornada diocesana de formació

EL SEMINARI I EL COL·LEGI SANT PERE CELEBREN LA FESTA DE LA CÀTEDRA DE SANT PERE
El vicari general, Antoni Vera, presidí l'Eucaristia, on recordà el ministeri especial que el mateix Jesús va encomanar a Sant Pere com a animador dels apòstols.
   BENEDICCIÓ DE LES ICONES REALITZADES AL TALLER D'ICONOGRAFIA SANT BERNAT DE LA REAL
El passat 12 de febrer va tenir lloc la missa i benedicció de les imatges.

LES FRANCISCANES CELEBREN LA PROFESSIÓ TEMPORAL DE LA GERMANA ELIZABETH MUMBI
Dissabte que ve dia 24 a les 17.00 hores. L'acte tindrà lloc a la Casa Fundacional, a Pina.
   EL CANTAUTOR ÁLVARO FRAILE DINAMITZA LA TROBADA D'ALUMNES DELS COL·LEGIS CONCERTATS
350 alumnes de 3r i 4t d'ESO de 7 col·legis concertats de Mallorca es trobaren a La Porciúncula en una activitat organitzada per la Comissió de Centres d'Església.
  Més notícies

25-02-2018
PARRÒQUIA DE SANTA CREU
Festa del Sant Crist. Missa amb polifonia a càrrec de la Coral de Bunyola. A les 13 h.

26-02-2018
RÀDIO MARIA
Santa Missa retransmesa des de la Residència Parroquial de Porreres. A les 10 h.

27-02-2018
COL·LEGI SANT PERE
A les 19 h, Inauguració de l’exposició “50 anys obrint camins” amb motiu del 50 aniversari del centre. A les 20 h, conferència del psiquiatra Luis Gutiérrez Rojas: “Educar con humor”.
CATEDRAL DE MALLORCA
Segona trobada de Quaresma 5.1. Reflexió sobre “Té sentit estimar gratuïtament? A les 19 h.

28-02-2018
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació “Lectura contemplativa sobre Sant Marc”. A les 18 h a les Germanes de la Caritat de Vilafranca. A les 20 h a la rectoria de Petra.
PASTORAL UNIVERSITÀRIA
"Primers auxilis emocionals. Una guia per a la salut mental", a càrrec d'Antonio de Fuertes, psicòleg humanista. A les 19:30 h a l'Edifici Sa Riera.

01-03-2018
VIDA CREIXENT
Reunió comissió diocesana.
MERCADET SOLIDARI
Organitzat per les parròquies de sa Vileta i Son Roca. De 10 a 18 h a la plaça de sa Vileta. A benefici del “Grupo Encuentro”, ajuda als sense sostre de Palma.
CATEDRAL DE MALLORCA
Dia de les Illes Balears: Portes obertes a la Catedral de Mallorca i al Museu Diocesà de 10 h a 14:15 h.

02-03-2018
CONGRÉS LUL·LIÀ
Dies 2-3 de març al Santuari de Cura. Informació i inscripcions: www.spiritualmallorca.com

03-03-2018
SOPAR SOLIDARI
Organitzat pels Missioners dels Sagrats Cors a favor de la recuperació i canalització d’aigua de pluja a Rwanda. A les 20 h al Restaurant Can Tronca (Sant Joan). Més informació i reserves: 606 110 784.
CURSET PREMATRIMONIAL
Organitzat per l’arxiprestat des Pla a l’Ermita de Sant Honorat. A les 10 h.
CURSET PREMATRIMONIAL
Organitzat per l’arxiprestat de Nord. A Crestatx de 9:30 a 17:30 h.
DELEGACIÓ DE CATEQUESI
Trobada formativa de catequistes a Llucmajor. A partir de les 17 h.

MULTIMÈDIA

Malalts, ancians i professionals de la salut celebren la Jornada Mundial del MalaltLa crisi socioambiental, eix de la jornada diocesana de formacióConsell i Bisbat perfilen les actuacions en patrimoni religiós per a aquest 2018El Seminari de Mallorca i el Col·legi Sant Pere celebren la festa de la Càtedra de Sant PereQuè és la Quaresma?Exposició "Soñando un futuro" de Mans Unides
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església