24 d'octubre de 2017. Sant Antoni-Maria Claret, sant Claudià, sant Proclus. Email Intranet

23 d'octubre de 2017   Tot a punt per al xxiv mercadet solidari de sant pau        23 d'octubre de 2017   12 nous voluntaris per a càritas mallorca        20 d'octubre de 2017   Jornada del domund: 94 missioners mallorquins desenvolupen la seva tasca a tot el món        20 d'octubre de 2017   Ii trobada de capellans d'hospital de balears        20 d'octubre de 2017   Nomenaments eclesiàstics

TOT A PUNT PER AL XXIV MERCADET SOLIDARI DE SANT PAU
L'any passat es recaptaren 15.115 €.
   12 NOUS VOLUNTARIS PER A CÀRITAS MALLORCA
Càritas Diocesana de Mallorca posa en marxa el curs per a la formació inicial de voluntariat.

JORNADA DEL DOMUND: 94 MISSIONERS MALLORQUINS DESENVOLUPEN LA SEVA TASCA A TOT EL MÓN
Mallorca aportà 115.730,23 € en la campanya de 2016, 94 missioners mallorquins són presents al llarg dels cinc continents.
   TROBADA DE CÀRITAS REGIONAL A MALLORCA
Representants de les Càritas Diocesanes de Menorca, Eivissa i Mallorca s'han reunit per a coordinar el treball a favor de la justícia social.
  Més notícies

25-10-2017
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació “Lectura contemplativa sobre Sant Marc”. A les 18 h a les Germanes de la Caritat de Vilafranca A les 20 h a la rectoria de Petra.

27-10-2017
DELEGACIÓ D'ENSENYAMENT
Curs: “Competència espiritual a l'aula” a càrrec de Carmen Pellicer Iborra. De 17 a 20 h al Seminari Nou.
MISSIONS SAGRATS CORS
Sopar solidari al Restaurant el Cruce (Vilafranca) a benefici de la construcció d'un espai plural a "La islita", situat a la zona de Villa Verde (Rep. Dominicana). A les 20:30 h.

28-10-2017
SEMINARI NOU
Celebració d’enviament del voluntariat de pastoral (Salut, Missions, Mans Unides i Càritas) al Seminari Nou.
ROSARI DE L’AURORA
Sortida a les 7 h del Monestir de Santa Magdalena. Arribada i eucaristia a la parròquia castrense de Santa Margalida a les 8 h.
PARRÒQUIA SANT ALONSO RODRÍGUEZ (PALMA)
Peregrinació des de la parròquia a l’església de Monti-sion. Vigília de pregària davant el sepulcre de sant Alonso Rodríguez i eucaristia. Visita al museu. Sortida a les 17 h.
DELEGACIÓ D'ENSENYAMENT
Curs: “Competència espiritual a l'aula” a càrrec de Carmen Pellicer Iborra. De 9:30 a 13:30 i de 16 a 19 h al Seminari Nou.
MISSIONERS DELS SAGRATS CORS
Reconeixement al P. Agustí Martí amb motiu del 50 aniversari de la Procura de Missions. A les 19 h, missa d'acció de gràcies a l'Església dels Sagrats Cors de Palma.
MONESTIR DE SANTA CLARA
IV cicle de litúrgia i cant coral. Eucaristia presidida per Mn. Llorenç Sastre i acompanyada pel Cor de Mestres Cantaires de la UIB. A les 18 h.

29-10-2017
ADORACIÓ NOCTURNA
Obertura de curs i assemblea de l’Adoració Nocturna. A les 16:30 h al Monestir de Sant Bartomeu (Inca).
500 ANIVERSARI LUTER
Concert de la camerata amb motiu del 500 aniversari de la reforma luterana. Obres de Bach. A les 18 h al Col·legi San Cayetano de Palma.

30-10-2017
PARRÒQUIA SANT ALONSO RODRÍGUEZ (PALMA)
Vigília de la festa del titular en el 4t centenari de la mort de Sant Alonso Rodríguez. Concelebració de l’Eucaristia presidida pel P. Miquel Garau, SJ. A les 19:30 h.
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Seminari de formació permanent del professorat de Religió: “Bellesa, espiritualitat i pedagogia dels sentits”, a càrrec del P. Pere Ribot, TOR. Al CEP d’Inca de 17 a 20 h.
RÀDIO MARIA
Rosari retransmès des de la residència de les Germanetes dels Pobres. A les 9:25 h.

31-10-2017
SANT ALONSO RODRÍGUEZ
Celebració del 4t centenari de la mort de Sant Alonso Rodríguez a la Catedral. Eucaristia presidida per Mons. Sebastià Taltavull. A les 19 h.

MULTIMÈDIA

Toni Miró ens explica la seva tasca a missionsEl Col·legi Sant Agustí, solidari amb les missions Vida Creixent comença un nou curs pastoralLa parròquia de Sant Miquel de Campanet compleix 300 anysExposició "2.000 anys de cristianisme a Mallorca"
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església