17 de gener de 2018. Sant Antoni abat, sant Sulpici, santa Rosalina. Email Intranet

17 de gener de 2018   Visita del bisbe sebastià a porreres        16 de gener de 2018   Nomenaments eclesiàstics        16 de gener de 2018   18 joves reben la confirmació a la parròquia de l'encarnació        16 de gener de 2018   Fa 64 anys de la construcció de la carretera de monti-sion        16 de gener de 2018   Catòlics, ortodoxos i protestants iniciaran dijous la setmana d'oració per la unitat dels cristians

VISITA DEL BISBE SEBASTIÀ A PORRERES
El prelat va presidir l'Eucaristia per llavors dirigir-se a la Residència Parroquial.
   CATÒLICS, ORTODOXOS I PROTESTANTS INICIARAN DIJOUS LA SETMANA D'ORACIÓ PER LA UNITAT DELS CRISTIANS
L'acte central de la setmana és la celebració interconfessional que tendrà lloc diumenge 21 de gener a les 17 hores a la Seu de Mallorca.

NOMENAMENTS ECLESIÀSTICS
El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, ha fet públic el nomenament eclesiàstic següent:
   18 JOVES REBEN LA CONFIRMACIÓ A LA PARRÒQUIA DE L'ENCARNACIÓ
Va ser una cerimònia molt emotiva i viscuda, en una església que estava a vessar.
  Més notícies

17-01-2018
ARXIPRESTAT DES PLA
Formació “Lectura contemplativa sobre Sant Marc”. A les 18 h a les Germanes de la Caritat de Vilafranca. A les 20 h a la rectoria de Petra.

18-01-2018
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Setmana d’Oració per la Unitat dels Cristians. De 18 al 25 de gener.
PARRÒQUIA DE SANT MIQUEL
Conferència a càrrec de Mn. Teodor Suau: “Maria partí cap a ca la seva cosina Elisabet. L’amor sense límits es manifesta en el detall del servici més petit”. A les 19:30 h.
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Esglésies sueca i noruega, evangèliques i luteranes. A les 18 h a Avda. Joan Miró, 113 B.

19-01-2018
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Esglésies catòlica alemanya i evangèlica luterana alemanya. A les 12 h a la Cripta de la parròquia de Santa Creu.
PREGÀRIA “L’ESPERIT D’ASSÍS”
A les 20:30 h a la capella de les Franciscanes Filles de la Misericòrdia (C/ Isidoro Antillón, 40).

20-01-2018
SANT SEBASTIÀ
Patró de Palma. Missa a les 10:30 h a la Seu. Onomàstica del bisbe de Mallorca.
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Església ortodoxa, patriarcat de Moscú. A les 18 a l’Església de Santa Catalina de Sena.

21-01-2018
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Celebració interconfessional amb la presència de totes les esglésies. A les 17 h a la Catedral de Mallorca.
BISBE SEBASTIÀ
Trobada del bisbe Sebastià amb la comunitat xinesa resident a Mallorca. A les 20 h.

22-01-2018
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs de formació permanent del professorat de Religió: “Orígens i formació de la Sagrada Escriptura”, a càrrec de Mn. Joan Femenia. Al CEP d’Inca de 17 a 20 h.
RÀDIO MARIA
Laudes retransmesos des del Monestir de Santa Magdalena de Palma. A les 7:30 h.
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Església romanesa grecocatòlica. A les 19 h al Temple de Sant Elm.
PRESENTACIÓ LLIBRE
Presentació del llibre La formació del regionalisme catòlic a Mallorca (1840-1915), de Rafel Horrach. Hi participaran el bisbe Sebastià Taltavull, Antoni Marimon, Pere Fullana, Lleonard Muntaner i Rafel Horrach. A Can Alcover (C/ Sant Alonso, 24) a les 19 h.

23-01-2018
ARXIPRESTAT DE PONENT
Reunió a la parròquia de Puigpunyent a les 21 h.
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Església romanesa ortodoxa. A les 19 h al Monestir de la Concepció.
CURS DE FORMACIÓ BÍBLICA
A la parròquia de Santa Catalina Thomàs a les 20:30 h. Dirigida per Mn. Francesc Ramis Darder. Obert a tothom.

24-01-2018
ARXIPRESTAT DES PLA
UNITAT PASTORAL D’ANDRATX
Evangeli i vida. Estudi de l’Evangeli estil Pradosià. A les 21 h a la Rectoria d’Andratx.
DELEGACIÓ D’ENSENYAMENT
Curs de formació permanent del professorat de Religió: “Orígens i formació de la Sagrada Escriptura”, a càrrec de Mn. Joan Femenia. Al CEP de Manacor de 17 a 20 h.
PARRÒQUIA DE LLUCMAJOR
Formació humana i cristiana: “Gestió d’emocions”. A les 20:30 h a la rectoria.
DELEGACIÓ D’ECUMENISME
Celebració de la Paraula a la parròquia anglicana a les 19:30 h.

MULTIMÈDIA

Danilo de Urzeda: Un nou diaca per a l'Església de MallorcaLa tradició i la devoció a Sant Antoni a MallorcaBeneïts els vitralls i rosassa de la parròquia de Sant Bartomeu de SóllerLes teves vacances, a missionsBaltasar Morell és ordenat diaca a Santa Maria la Major d'IncaLliurats els premis del concurs de còmic "Atreveix-te a ser missioner"
+ vídeos

Delegació de Catequesi    Delegació de Litúrgia i Ministeris Laicals    Delegació d'Ensenyament i Pastoral de centres de l'Església